søndag 13. september 2009

5 toppars tur


Ein av fritidssyslane på stasjonen er den såkalte 5 toppars turen. Det vil seia og bestiga 5 fjelltoppar på ein dag. Sofietoppen, Nonnshøgda, Trollhaugen, Grjotlifjellet og Klovningen.

Eg gjorde turen på laurdag. Starta i 11tida med og bestiga Trollhaugen, gjekk så i lia under Trolltindane sørover og opp på Grjotlifjellet. Vidare gjekk eg ned på baksida av Grjotlifjellet og kom ned til brefoten til Fjellimellombreen, derifrå følgde eg brefoten for så å gå opp på Klovningen.

Her sit eg og kosar meg på Klovningen, med solebærtoddy. No står det att og kryssa isen, for så og bestiga Nonshøgda og Sofietoppen som de ser i det fjerne.


Eg kom inn att kl1700 etter ein lang men fin tur. Sette meg rett i stampen med ein boks øl, tykte eg hadde fortjent det.


jan



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar