søndag 20. september 2009

Jutulsessen

På laurdag gjorde eg ein kjempefin tur. Eg utforska Jutulsessen, reiste i 12 tida og kom heim kl 1800, då hadde eg gått i eitt utan stopp. Klikkar de på karte så kan de følgja turen.
Eg starta med og gå ned i Mimebrønnen rundt Mimeneset for så og gå inntil fjellfoten av Trollkammen. I lia under Trollkammen har naturen rigga seg til med ein fuglegravplass, der ligg det på tusenvis av frysetørka fugel. Heile lia er brun av dø fugl. Gjekk vidare inn i Vassdalen og til endes av denne, snudde og gjekk tilbake til foten under Trollveikja for og ta rett opp lia, litt til høgre for Trollveikja, dette for å komma opp på Trollkammen. Her skal eg seia det var bratt, ja.
No var det berre og snu nasen heim til stasjonen, og den turen gjekk om Trollhaugen. Der er det et ein turkasse med noke godt i, og det skal eg seia smaka godt for ein elles så tørre strupe.



Endelig oppe på Trollkammen med utsikt til Vassdalen og Brugda i bakgrunn.


Artige stein i Mimebrønnen


Frysetørka fugl
jan



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar