mandag 28. september 2009

Tur kassar

Laurdag 26.september tenkte eg at eg skulle prøva og nå alle turkassane på ein dag. Det hadde vore moro og fått navnet sitt på same dato i alle bøkene. Bøkene (turkassane) er plassert som her: Grotlia, Volkoskogogora, Trollhaugen, Nonnenshøgda og Sofietoppen.
Eg sette i gang kl 10,00 og venta ikkje og væra inne på Troll att før kl 21,00.

Her er eg kommen opp på Volkoskogogoratopp, med ei fantastisk ytsyn innover sydpolplatået.


No kan de sjå ned att til Trolltoppen og Nonnenshøgda med Sofietoppen i det fjerne.

På veg heim frå Sofietoppen passerte eg denne karen, han hadde nok overvintra han og men med eitt anna resultat enn vi som har det godt og varmt på stasjonen, naturen her i antarktis er ubarmhjertig.
Eg runda hjørna på stasjonen kl 18.00 nøyaktig, 3 timar føre skjema, så eg må tru formen er på topp.
jan



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar